allt blev inte så bra som vi hoppades på:(...

allt blev inte så bra som vi hoppades på:( nya tag nästa vecka! Det bara ska gå:) Denna vecka har varit full av aktiviteter;) måndag var vi i Karlskrona som vanligt, behöver inte gå in på varför... De vi litar på vet varför. Tisdag var vi på öppna förskolan jag och mio efter att vi lämnat tovis på dagis, blev lite sena till dagis för det var en viss dam som tvunget skulle fixa håret innan hon gick någonstans;) efter förskolan var vi en snabbis hos anna och drack kaffe, allt för länge sedan sist. Hann även en snabbfika med Ruda och lilla älskade Tilly, det är inte klokt vad hon växt! Onsdags blev det öppna förskolan igen, lika trevligt som alltid och i torsdags drog vi till holjebadet och roade oss:) har nog aldrig sett mina barn så trötta! Mio älskade leklandet och Tova kunde inte få nog av rutchkanan:) fredags blev det ytterligare ett besök på öppna förskolan och efter det en efterlängtad fika med Hanna och noel<3 noel är en härlig liten kille med allt för många kommentarer hihi älskade:) Hannas mage var så "liten" och söt:) liten var den väl egentligen inte men jag jämför ju med min och då är allt mini haha, den var hur som helst jättefin! Längtar nästan lika mycket till hennes Bebbe kommer är så nyfiken på vad hon har där inne. Jag gissar på en liten flicka:) sprang även på Frida och Angelica och hann byta några ord med dom. I lördags var mannen i huset på bio och jag var ensam med barnen, dom skötte sig hann både städa, laga mat ochhänga upp nya gardiner:) mios dåliga attityd dök upp vid 7 och Tova tjatade om sängen så jag la båda två vid den tiden och efter det var jag mest uttråkad i min ensamhet! Vid 10 kom <3 hem och mös med mig:) i dag söndag har varit en lugn dag, var och hälsade på josse och lilla elton en runda och sen lagades det mumsig kalops:) det var denna veckan det! I morgon blir det Karlskrona igen och sen får vi se vad veckan har att bjuda på? Ett och annat besök på öppna förskolan blir det iaf då Tova har sportlov:) Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0