60+- dagar är det kvar och jag ska klaga k...

60+- dagar är det kvar och jag ska klaga klaga klaga varenda dag det är kvar va beredda på det!! Min blogg då får jag klaga hur mycket jag vill passar det inte är det bara att klicka sig vidare;) skämt å sido det börjar faktiskt bli förjävligt nu, att inte kunna röra sig som man vill eller överhuvudtaget för den delen. Att vara så beroende av andras hjälp (läs Johan) att man håller på att bli tokig och känner sig som ett litet barn igen. Jag kan fan inte ens ta på mig skorna själv längre, byxor det är knappt! Det gör så ont mellan benen så fort jag ska försöka lyfta dom att jag vill skrika rakt ut vilket jag oxå gör ibland men bara inom hemmets 4 väggar. Duschen är min enda Sanna vän nu förtiden den lindrar både min smärta och gråt;) dom som säger att dom vill ha tvillingar skulle få leva som jag i 24h sen hade dom aldrig sagt det igen, såklart kommer allt detta vara värt det när dom väl kommer ut men just nu när man är mitt i det så vill man bara att det ska ta slut. I morgon hoppas jag att min energi räcker till att dammsuga nedervåningen då den inte blivit städad på över en vecka, jag går mitt varv med min älskade sopborste om kvällarna och sopar smulor och annat men i morgon vill jag få upp allt damm under soffan etc jag mår om möjligt ännu sämre när det inte är rent runt mig! En vacker fmdag snart hoppas jag oxå på tillräckligt med energi och ork och smärtfrihet att kunna gå ut i garaget och slipa klart min byrå och spegel som står där halv slipade och väntar på att få bli målade. Sist jag hade energi till spegeln så fick jag ligga på soffan i 3 dagar efter för att ta igen mig men det kanske det är värt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0