Hallå paniken! Nu känner jag att paniken b...

Hallå paniken! Nu känner jag att paniken börjar komma! Min största rädsla är att jag ska bli tvingad till ett kejsarsnitt, bebis 1 ligger i säte och visst finns det tid för bebben att vända sig men what if liksom! Jag står inte ut med tanken att någon ska sprätta upp mig och gräva runt i min mage medans jag ligger helt förlamad och medveten om vad som försegår dom kommer att få söva ner mig alt slå mig med nåt hårt i huvudet innan jag går med på det! Jag tror det är själva grejen att jag inte har någon kontroll över det hela som får mig panikslagen. Ska ta ett långt snack med barnmorskan på tisdag när jag ska dit.


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-22 @ 23:49:17
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0