har kommit på att gravida borde portas frå...

img_1990 (MMS)

har kommit på att gravida borde portas från kyrkan! Har varit på lilla söta tillys dop i dag och tårarna har sprutat! Det började redan på city gross när jag skulle inom och köpa ett kort till henne, när jag läste korten började tårarna komma! Shit tänkte jag stå mitt i affären och lipa som värsta tönten haha. Väl i kyrkan så hann dopsällskapet inte mer än in genom dörren förrän tårarna kom igen, sen skulle älsklings Tova hälla upp dop vattnet då va det dax för nästa stört flod och sen va det kört fanns ingen hejd på mig. Trodde dock ingen hade uppmärksammat mina snyftningar eftersom vi satt längst bak men rudis som ser och hör allt hade minsann sett det! Jag som trodde jag skulle få låtsas som inget hade hänt haha. Efter dopet blev det god mat och tårta Sen va vi tyvärr tvugna att gå för tovis hade perimär på simskolan i dag och hon skötte sig kanon! Stolt blir man:) hon tyckte dock att simningen varade för kort tid hehe efter hennes lektion lekte hon och mio en stund i duschen vilket han tyckte va skit kul, man såg avensjukan i han ögon när storasyster fick vara i bassängen och inte han:( fick muta honom med lite russin så va vi vänner under tiden hon badade iaf;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0