Förvånad

Jag måste säga att jag är oerhört förvånad över att jag gått så här länge med tvillingarna...
Jag trodde minsann att dom skulle kommit för flera veckor sedan.
Vi var inne på förlossningen förra veckan i tron om att det var påväg men icke det var bara ett falsklarm och sedan dess har jag inte kännt ett smack av att nåt skulle vara på gång.

Nu när jag gått så här pass långt hoppas jag verkligen att de håller sig tills på Torsdag då det är dax för snittet.

I dag har vi varit på leklandet i karlskrona med josse, elton och malou. Till och med den gravida mamman gjorde ett tappert försök till att klättra lite i borgen, halvägs upp fick jag inse mina begränsningar och klättra ner igen! Kan ju säga att jag somnade osm en stock när vi väl var hemma igen. Nåt så jobbigt har jag inte gjort på länge!

Fick lite tråkigt besked när vi kom hem och det är att vår nya tvillingvagn förmodligen inte kommer att hinna fram innan vi åker till BB vilker jag är grymt besviken på:( Hade gärna pillat med den lite innan twinsen ska ligga där men men det får väl gå iaf. Mamma får nog hämta ut den när den väl kommer.

I morgon blir det loppis i parken och sedan ska jag in på miljö och röjja lite så dom tar tag i sig själva och fixar Mios vagn som dom skulle gjort för flera veckor sedan men där händer aldrig något.
Först var det bromsen som inte funkade och efter 3 veckors tjatr ordnade dom det, nu är det plastbitarna man håller i för att fälla ihop vagnen som ramlat bort samt är hela vagnen sne. Tycker att betalar man dyra pengar för en vagn så ska den fanimej hålla oxå den är köpt i augusti så sönder ska den inte vara. Funderar på att tvinga dom till en  reklamation så köper jag mig en vagn på nåt annat ställe där det är lite bättre service.

Nu sääängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0