måste bara berätta om vår maximala otur nä...

måste bara berätta om vår maximala otur när det kommer till el! Förra månadens räkning var helt av en annan värld och jag höll på att svimma när jag öppnade kuvertet! Nog om det, den är betald och jag vill aldrig mer se den. Härromdan Ringde jag för att anmäla att vi ska flytta och att vi vill ha el till nya adressen från 1maj ( detta är Karlshamns energi, det andra eon) jag får då reda på att vi inte kommer att få någon el förrän våra gamla fakturor är betalda, say what?!?! Vilka jävla fakturor?!?! När vi bodde på Drottninggatan så hade vi Karlshamns energi och vi anmälde vår flytt därifrån 1/11. Men enligt dom så flyttade vi 1/2. Eh nej! Nu påstår dom iaf att vi ska betala fakturorna som ligger på sammanlagt 4375kr! Är dom inte kloka?! I morgon ska jag traska in på Karlshamns energi och ta mig ett snack med dom. Nu till sista saken gällande el. I går var svärfar och svärmor här och åt, efter en runda i trädgården upptäcker svärfar en elkabel som går från vår källare ut i trädgården. Jag har aldrig sett denna innan då den legat under snön... Svärfar följer kabeln och inser att den leder till grannens garage!!!!!!! Den satt inkopplad i ett av våra el uttag i källaren och vad han haft den till kan man undra. Sladden är utdragen och i morgon när grannen är på jobbet ska Johan kolla om han kan se nåt inne i garaget. Lite fräckt om han har nåt inkopplat där, då blir det en polisanmälan vill jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0