morgonen började med ett besök hos barnmor...

morgonen började med ett besök hos barnmorskan och bebisarna ligger fortfarande med rumpan ner:( fick i alla fall igenom att Johan kommer att få stanna på BB med oss och inte bli hemskickad. Har inte bestämt mig för om jag ska vara vaken eller sövd än, kommer nog inte ta det beslutet förrän vi skrivs in. Feg känner jag mig men är helt ärligt livrädd! Drömde i natt att jag blev snittad och det var ju såklart inte alls farligt men en riktig fegis är jag när det gäller detta! Efter bm blev det lite tjabb nere hos karlshamns energi men skam den som ger sig! Fick rätt till slut:D 4375 kr sparade minsann;) Har betalt vår nya vagn nu så nu väntar jag med spänning på att den ska komma, den bör vara här innan nästa vecka. Öf hann vi oxå med i dag och det va lika trevligt som vanligt:) Tova har ett par beundrare där. Får alltid frågan om det inte är spännande nu när det är så nära, visst gör jag det! Men det jag ser fram i mot mest av allt är att få känna mina fingertoppar igen hahaha. Mina fingertoppar har varit avdomnade i över en månad och det är inte mysigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp vi ska gifta oss! tack tack och grattis till dina blivande tvillingar =) hoppas dom kommer snart

2011-03-15 @ 21:46:57
URL: http://insideamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0