oj va det hänt saker den senaste tiden och...

oj va det hänt saker den senaste tiden och jag har typ aldrig tid att uppdatera! Så låt oss börja från början hehe. Förra veckan fick vi åka in till förlossningen och stanna där över natten för vi trodde de små liven vill ut men så var icke fallet, ett dygn senare fick vi åka hem igen och det var skönt! Enda plusset med vår natt där var att jag insåg att jag packat helt fel grejer i bb-väskan så det va bra med vår test runda haha. Flytta ska vi minsann göra igen och jag antar att det inte är någon som blir förvånad!? Varken jag eller Johan trivs i huset eller asarum för den delen ska bli så skönt att flytta in till stan igen!! Tänk att bara kunna ta vagnen och gå en runda på stan utan att det ska vara ett jävla projekt med körning hit och packning dit. Jag är en stadsmänniska. Fick hem liftarna till tvillingvagnen förra veckan, som jag väntat på dom och så besviken jag blev! Emmaljunga och jag är inte bästisar längre! Har alltid älskat deras vagnar.... Dom var så smarta att dom gjorde 09ans modell (som vi hade) 9cm smalare än 10an vilket säkert är jätte smidigt när man ska in överallt bara det att liftarna inte passade! Fattades en hel massa cm så dom låg i princip på varann och jag ville bara sparka på vagnen! Vagnen åkte ut på blocket och bor numera i Kalmar. Nu är den någonannans problem! Nu väntat jag med spänning på att min nya vagn ska komma hem!! Jag hoppas hoppas hoppas att den hinner bli levererad innan bebbarna kommer ut men världen går ju inte under om den inte gör det. Den har 10 dagar på sig:) Jag ska börja rensa lite i källaren i veckan och börja packa lite smått. Jag vet ju inte hur jag kommer att må efter snittet så lika bra att göra så mycket som möjligt innan! Då får jag det på mitt sätt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0